ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

sobota, 21 maja 2016

Saab zlot Mosina 2016

Dziś troszeczkę inaczej. Raz na dwa lata moje rodzime miasto staje się światową stolicą Saaba odpuszczam więc sobie wyjazd ( bez względu na pogodę ) by wziąć udział w tej współorganizowanej przez nasze towarzystwo motocyklowe imprezie. ( kumpel z ekipy Krzysiu ma pierdolca na punkcie tej marki ) Zazwyczaj zjeżdża się do miasta ponad setka samochodów w dużej mierze zabytkowych, klasycznych i legendarnych modeli. Tak było i w tym roku. Nie znam osobiście większości przybyłych, ale jeśli chodzi o mnie wystarczy, że są ludzmi z pasją aby znaleźć sympatię i temat do pogaduchy. Tym razem nie prowadziliśmy całej kolumny pojazdów na przejazd po okolicy ale w dwuosobowych zespołach rozprowadzaliśmy grupy samochodów na punkty startowe do pogoni za lisem którym był helikopter. Po wypuszczeniu załóg przejazd na miejsce lądowania i przeprowadzenie uczestników na rynek w Mosinie gdzie odbył się główny pokaz wszystkich wozów ( więcej Saabów w jednym miejscu było tylko na parkingu fabrycznym ) więc naprawdę jest co oglądać. Pozdrawiam serdecznie wszystkich poznanych Saabistów mam nadzieję spotkać się za dwa lata. Moja fotorelacja ogranicza się do mojego uczestnictwa w imprezie. Resztę znajdziecie pod poniższymi linkami.



https://www.facebook.com/Justyna.Barska.Rozenblat?pnref=story



https://www.facebook.com/events/1645360592381097/?active_tab=posts



http://www.saabzlot.pl/


































Przypominam, że moją facebookową stronę można polubiać, polecać innym do polubienia, udostępniać i co tam jeszcze... Będę wdzięczny i z góry dziękuję.
A jeżeli chcecie otrzymywać linki do nowych postów na maila podajcie swój adres na dole strony bloga.

1 komentarz:

  1. Zaleś, impreza udana w dużej części dzięki MTM Mosina. Dziękujemy. J. K. Rozenblat

    OdpowiedzUsuń