ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

wtorek, 30 grudnia 2014

Amerykaniec - Sucker Punch Sallys

Znalazłem kolejny fajny motocykl. Znów amerykański. Szkoda, że u nas w europie nie ma wiele takich manufaktur. Moto oparte na silnikach Harego lub S&S od 1,4l do 1,7l co oczywiście ułatwia dostęp do części i servisu. Dizajn - stare amerykańce z lat 50. Nie wiem ale mimo że osobiście wolę crusery a nawet ostatnio myślę o turystykach coś mnie urzeka w tych motocyklach. Doszperałem się na You Tube filmiku z tym moto, zobaczcie sobie jak gada.  https://www.youtube.com/watch?v=RBO1zZmtEEI  . Publikuje zdjęcia dostępnych modeli. Mnie osobiście najbardziej odpowiada model „ Swinger „ choć doceniam też urok „ Hot Roda „ Produkuje się około 450 tych motocykli rocznie a ceny wachają się od 18 – 27 tys. $ Coś dwuletniego znalazłem na ebayu za 12 tys. Oczywiście nasze portale wyrzucają info „ brak wyników wyszukiwania „ . Różnorodność naszego rynku mnie przeraża. W samych Stanach funkcjonuje około 30 producentów motocykli a z głowy jak dobrze pomyślimy może uda się wymienić 5. Dlatego roboty mi nie zabraknie ale obiecuję szukać i przedstawiać wam kolejne marki . Mam również nadzieje, że naszym PZIż uda się reaktywować Sokoła ( publikacja niebawem ) Pozdrawiam Zaleś. Strona producenta : http://www.suckerpunchsallys.com/index.php I oczywiście przy okazji życzę wszystkim udanej zabawy sylwestrowej.















P.S. Jeżeli podoba Wam się pomysł bloga, proszę o komentarze i subskrypcje. Poniżej zdjęć jest miejsce na wasz adres e-mail, nowe posty będą przychodzić na Waszą pocztę ( ze 2-3 w tygodniu) wystarczy przepisać hasło które się pojawi po naciśnięciu „ submit”. Dla posiadaczy kont google po prawej stronie G+. Jeśli możecie, Udostępniajcie również na fejsie. Z góry bardzo dziękuje za pomoc w rozwoju bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz