ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

niedziela, 4 czerwca 2017

Zamki dwa.

Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że ciągnie mnie w rudery. A że liczba odwiedzonych zamków w sezonie musi się zgadzać postanowiłem trzasnąć dwa naraz. Całe szczęście zawsze można liczyć na mój ukochany Dolny Śląsk. Padło na Kliczków i Gośdziszów. Wyjazd około siódmej bo dystans raczej dla młodzieży i kobiet w ciąży. Traska znana lecz warto o niej wspomnieć. Wolsztyn, Nowa Sól, Bolesławiec. Co wam napisać. Słoneczko, zieleń, całkiem znośny asfalt, jazda wśród lasów i niesamowite poczucie wolności, tak ten dzien zapisze się w mojej pamięci. Robie postoje na przydrożnych parkingach, żeby chłonąć naturę. Nabrawdę wczoraj było coś niepowtarzalnego w przyrodzie. Zaczynam od ruin w Gośdziszowie. Stan fatalny. Bóg jeden wie dzlaczego do dego dopuszczono, niemniej odczuwa się że kiedyś musiało to być potężne i budzące grozę zamczysko. Ważne, że można podjechać pod same mury bo wycieczek to ja raczej nie lubię. Człowiek rodzi się żeby czuć i myśleć a nie męczyć. No, motocyklista rodzi się żeby jeździć. Po obejściu gimeli, wsiadam na romka i walę na Kliczków. Obraz zupełnie inny. Hotel, restauracja, całe mury i pełno ludzi. Niby tak to powinno wyglądać ale...... Pewnie jestem zdrowo pochżaniony, bo klimat czułem w ruinach. Czyżby Gosia miała rację co do stanu mojego umyslu ? Nawet jeśli tak, to ubezwłasnowolnić się nie dam i żywcem mnie nie wezmą. Z Kliczkowa powrót do domku tą samą drogą. I znów można się nawdychać wolności. Leci się pięknie i człowiek tylko się wkurza, że zostało coraz mniej kilometrów do przejechania. Nic za tydzień się uzupełni. Trasę i obiekty gorąco polecam. Pozdrawiam Zaleś




P.S. Zawsze jadę trasę bez obaw o sprzęt. Za opiekę techniczną podziękowania dla Motoclub Poznań. 513026979 Wieruszowska 2/8






























Przypominam, że moją facebookową stronę można polubiać, polecać innym do polubienia, udostępniać i co tam jeszcze... Będę wdzięczny i z góry dziękuję.
A jeżeli chcecie otrzymywać linki do nowych postów na maila podajcie swój adres na dole strony bloga.

4 komentarze:

  1. Ciekawe miejsca znajdujesz podczas swoich podróży. To tylko pokazuje, jak interesujący i mało doceniany jest nasz kraj. Takie podróże i świeże spojrzenie z siedzenia motocykla, zachęcają do podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej wpada mi pomysł na trasę pod wpływem jakiegoś flesza z tv.

      Usuń
  2. Szkoda, że takie miejsca popadają w ruinę i nikt o to nie dba. Czasami, nawet prawo chroniące zabytki skutecznie blokuje próby uratowania tego typu miejsc. Też jeżdżę Hondą po Polsce i nie jedno już widziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taka rzeczywistość, za parę lat niektórych miejsc już nie będzie.

      Usuń