ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

niedziela, 18 czerwca 2017

Hogwart – w Mosznej

Od dawna myślałem o tym, żeby zabrać swoją królewnę do zamku. Jakoś się nie składało. Wreszcie pogoda, czas i moto pozwoliły, aby zrealizować plany. Niestety księżniczka Margaret się nie zdecydowała. Pojechałem więc sam rozmyślając nad jej motywacją. Może faktycznie miejsce wybrałem trochę niefortunnie. Podobno zamek w Mosznej to polski Hogwart, więc Gosia faktycznie mogła mieć pewne obawy. Wiecie jak to jest . Siły ciemności i dementorzy nie mile widziani, azkeban czeka z pustą celą a Woldemort z pierściąkiem zaręczynowym. To może i dobrze że nie jechała. W tamtą strone leciałem przez Wrocka i dalej czwórką na Katowice. Dojazd do celu hynchami. Faktycznie powiem wam, miejsce robi wspaniałe wrażenie, olbrzymi, piękny zamek. Warto odwiedzić. Nie zabawiam jednak zbyt długo, bo preferuje japoński sposób zwiedzania to raz a dwa, nie do końca to jest najważniejsze. Wracam przez Opole, Klczbork, Krotoszyn. Naprawdę fajny kawałek DW 414 z Mosznej do Opola oraz 45-ka do Kluczborka. Dalej standarcik, kawałek 11 i wojewódzkie. Tu spotyka mnie niemiła niespodzianka, mianowicie otrzymuję wiadomość , że hamburgerów na kolacje nie będzie, bo nigdzie w Mosince nie ma bułek. Słyszał kto coś podobnego ? Akurat. Nie ze mną te numery Bruner. Zresztą i tak mnie nie ma więc co stoi na przeszkodzie, żeby skoczyć do Poznania. Trudno dziś o okazanie miłości. Pewnie woli się sama smażyć na słońcu niż mięso na patelni. Lekko wkurzony staję pod sklepem w SZKLARCE PRZYGODZICKIEJ. Buły są !!! A w 8 marketach podobno nie było. Dzwonię do kochania i mówię szczęśliwy, że dostałem - w odpowiedzi słyszę - byle udręczyć. Pod wieczór w domku. Pozdrawiam Zaleś. 
P.S. Burgery były pyszne.
Zdjęcia wyszły fajnie więc zapraszam do obejrzenia albumu. Link poniżej.


P.S. Zawsze jadę trasę bez obaw o sprzęt. Za opiekę techniczną podziękowania dla Motoclub Poznań. 513026979 Hetmańska 88



Przypominam, że moją facebookową stronę można polubiać, polecać innym do polubienia, udostępniać i co tam jeszcze... Będę wdzięczny i z góry dziękuję.
A jeżeli chcecie otrzymywać linki do nowych postów na maila podajcie swój adres na dole strony bloga.

6 komentarzy:

  1. Łał! Wygląda powalająco! Chyba sama namówię męża, żeby mnie tam zabrał. Dawno nie robiliśmy żadnej motocyklowej wyprawy, a ja już się za nimi stęskniłam.. Wiatr, prędkość, adrenalina - to jest to. Mam jednak do Ciebie kilka pytań.. Nie mogę nigdzie znaleźć odnośnika do Twojego facebooka :( Może wstaw go gdzieś w pasku bocznym będzie bardziej widoczny. Poza tym chciałam też zapytać o to gdzie zamawiasz części do motocyklu? Jesteśmy w trakcie wymieniania chłodnicy i zastanawiałam się czy nie zamawiać stąd : www.czesci-motocyklowe.pl Znasz może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o fejsa to wystarczy wpisać " Zaleś-świat motocykla" w google i wyskoczy. Strona jest publiczna więc nawet nie trzeba się zalogować. Części nie zamawiam bo robi to servis tzn. Motoclub. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Z kobietą źle, bez Niej jeszcze gorzej. kiedyś przeczytałem takie zdanie - Jeśli próbujesz zrozumieć kobietę, to z góry skazany jesteś na porażkę. Kobietę należy poczuć - to jakie uczucia i wrażenia chce wyrazić słowami, a nie zakomunikować fakt. Jestem głodna nie znaczy, że jest głodna, tylko, że za długo patrzymy w telewizor, a nasza ukochana pragnie naszej uwagi. Nie ma znaczenia, że dwie godziny przytulania później Ona już nie jest głodna. Być może wcale nie była. Dlatego tak jak w Junaku, gdy słyszymy dziwne hałasy z silnika, zamiast rozbierać go do części pierwszych i szukać nieistniejącej usterki, najpierw należy sprawdzić, czy dopływ paliwa jest odkręcony na maks. Pozdrawiam z trasy. T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne miejsce. Jeszcze nie miałem okazji, żeby się tam wybrać, ale kto wie może w te wakacje uda się uwzględnić ten punkt na mapie.

    OdpowiedzUsuń