ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

sobota, 12 marca 2016

Motocykle 125

Zarzucono mi ostatnio, że w przeglądach jakie umieszczałem na swoim blogu pominąłem motocykle o pojemności 125 . Jestem jak najdalszy od wprowadzania podziałów wśród motocyklistów bo tak naprawdę liczy się tylko pasja i jazda więc postaram się dzisiaj, osobno nadrobić swoje niedopatrzenie. Niestety „ wielcy „ motocyklowego świata ignorują nieco tą pojemność. Tym razem w przeciwieństwie do opierdolu przy turystykach ślę ukłony w stronę yamahy. Tak czy siak udało mi się znaleźć zaledwie 4 modele na których chciałbym się kopnąć. Oczywiście serce i sentyment kierowałby mnie w kierunku marek na których jeździłem lub jeżdżę. Zdjęcia poniżej, resztę znajdziecie na stronach dealerów. Mieszkańcom okolic Poznania zainteresowanych Hyosungiem czy Rometem kieruję do Motoclub Poznań. Pozdrawiam Zaleś


P.S. Zawsze jadę trasę bez obaw o sprzęt. Za opiekę techniczną podziękowania dla Motoclub Poznań. 513026979 Wieruszowska 2/8

HYOSUNG GV 125





ROMET R125



ROMET RCR 125





YAMAHA YBR 125 CUSTOM








Przypominam, że moją facebookową stronę można polubiać, polecać innym do polubienia, udostępniać i co tam jeszcze... Będę wdzięczny i z góry dziękuję.
A jeżeli chcecie otrzymywać linki do nowych postów na maila podajcie swój adres na dole strony bloga.


9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma żadnego opisu ani opinii (nawet subiektywnych) o tej grupie motocykli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedstawiam modele - to wszystko. Nie będę pisał opinii o motocyklach, którymi nie jeździłem ani przepisywał danych technicznych bo blog to nie gazeta. Jeżeli jesteś zainteresowany po prostu wejdź na ich stronę.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Za Wikipedią cyt."Blogi zawierają osobiste przemyślenia, uwagi, komentarze, rysunki, nagrania (audio i wideo) - przedstawiają w ten sposób światopogląd autora". A przy okazji w galerii Yamahy zaplątał się Romet i vice versa - w Romecie jest zdjęcie Yamahy. Oczywiście to Twój blog i możesz w nim umieszczać co zechcesz.

      Usuń
    4. Dlatego osobiście wybrałem te motocykle.

      Usuń
  2. Szczerze NIE POLECAM MOTOCLUB-u!!!!!! Jaką. Opiekę techniczną? Oni nie maja o niczym pojęcia przenieśli sie juz z wieruszowkiej bo zle sie to ludziom kojarzyło. Teraz sa na Hetmańskiej 88 ale podejście identyczne. Mój motocykl stal tam prawie rok i nie mogę powiedzieć żeby został naprawiony a co dopiero dobrze naprawiony. Oni nawet nie mają pojęcia ze rama motocykla po wypadku MUSI zostać spawdzona. Im wystarczy rzut oka.... Pomijam fakt ze w moto które powinno zostać skasowane oni nawet nie widzieli potrzeby wymiany łożysk w przednim kole główce ramy ipt. Naprawdę szok!! Jeszcze raz szczerze NIE POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 32 year-old Structural Analysis Engineer Deeanne Murphy, hailing from Angus enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Yo-yoing. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Ferrari 250 GT Series I Cabriolet. skocz do tej strony

    OdpowiedzUsuń