ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

sobota, 5 grudnia 2015

Przegląd turystyków

Podróże na jakiś czas się skończyły pomyślałem więc czas odbudować więzy rodzinne, zrobić coś razem, porozmawiać na jakiś wspólny temat, może obgadać przyszłość. Ostatnio jednak było tyle roboty, że dopiero teraz znalazłem czas. I tak dobrze, że nawał pracy przyszedł po sezonie i dało radę uniknąć konfliktów z prezesem. Robimy razem już 3 lata i gość wie, że sprawie sezonu i wyjazdów jestem twardy i nieprzejednany. No, ale wracając do rodziny siadłem do kompa i poszukałem naszej przyszłości. Jak odległej nie wiem bo Hose jeździ mi się wspaniale i póki nie będzie odmawiał posłuszeństwa nie mam zamiaru go zmieniać. Na marginesie to samo chciałbym powiedzieć o żonie, ale byłbym 19 lat po rozwodzie. Nie mniej po znalezieniu danych i zdjęć, zaprezentowałem dumny efekt swojej pracy rodzince. Uwierzycie, że nie wywiązała się dyskusja, że ich to nie obeszło, że nie postanowiły oszczędzać ! Co za znieczulica ! A skupiłem się na naprawdę imponujących maszynach. Zmiana Hose na jakiegoś innego cruserka nie ma sensu bo i tak większy nie będzie. Trzeba więc szukać czegoś w segmencie wyżej. Na szczęście jest tylko jeden. Skupiłem się na nowych modelach. Pięć marek produkuje prawdziwe potwory na kółkach w klasycznie piękny sposób. BMW i YAMAHA poszły w jakimś dziwnym kierunku. Zobaczcie co wybrałem i zapraszam do komentowania. Jeśli o mnie chodzi to Victory. Pozdrawiam Zaleś.

Zawsze jadę w trasę bez obaw o sprzęt, za opiekę techniczną podziękowania dla MOTOCLUB POZNAŃ




































 Kochani większość z was znalazła się tutaj wchodząc przez moją stronę na fb. Jeżeli możecie poświęcić kilka chwil a blog wam się podoba zaproście do polubienia mojej strony na fb znajomych. Proszę również o jej udostępnienie na waszych profilach. Dziekuję z góry Zaleś.

5 komentarzy:

  1. A gdzie inny rodzaj turystyka?! Gdzie BMW GL 1600 ? Dla mnie nr 1, miejsce drugie Kawasaki GTR 1400. Miałem Kawę Nomad 1600 i dla mnie powolna jazda kanapowcem po autostradzie by przemieścić się z punktu do punktu to masakra. Nie lubię jak do wyprzedzania zabiera się zbyt długo a do tego za mną niecierpliwy kierowca jakiegoś Daewoo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałem BMW i YAMAHA nie trafia w mój gust, to moje subiektywne propozycje, dobrane do mojego postrzegania motocykla.

      Usuń
  2. Dobre, klasyczne zestawienie. Podzielam zdanie, że YAMAHA idzie w złym kierunku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wybrałeś ,a mnie się ciutke marzy vulkan vojager.Kurka niema jak to Kawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wybrałeś ,a mnie się ciutke marzy vulkan vojager.Kurka niema jak to Kawa.

    OdpowiedzUsuń