ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

piątek, 18 grudnia 2015

Widziałem !

Trochę posezonowo a trochę przedświątecznie. Już dobry miesiąc jak nasze rumaki są w stajenkach i oczekują na pierwsze wiosenne promienie słońca. Skończył się czas gdy człowiek czekał soboty aby poczuć wolność i przygodę więc jakoś trwał harując jak wół. Teraz siedzimy w pracy drżąc przed tym co na weekend wymyślą nasze drugie połowy. A pomysłom ich nie ma końca, więc jestem wdzięczny szefowi za pracujące soboty. Na szczęście idą święta i sylwester. Jest szansa, ponieważ i tak nic nie umiemy zrobić, do niczego się nie nadajemy a w zasadzie to tylko przeszkadzamy, że wykpimy się od tego całego zamieszania kasą i może wynoszeniem śmieci. I tak idąc z tym wiaderkiem w kierunku kubła przemykają mi przed oczami obrazy z wyjazdów. I wiecie co ? Nie mogę uwierzyć, że widziałem i czułem to wszystko a teraz podobno nawet odpadki wynoszę za wolno.... Wiem że to moje wspomnienia, ale popatrzcie może komuś jak mi pomogą przetrwać do wiosny. Pozdrawiam Zaleś




P.S. Zawsze jadę trasę bez obaw o sprzęt. Za opiekę techniczną podziękowania dla Motoclub Poznań. 513026979 Wieruszowska 2/8







































Przypominam, że moją facebookową stronę można polubiać, polecać innym do polubienia, udostępniać i co tam jeszcze... Będę wdzięczny i z góry dziękuję.
A jeżeli chcecie otrzymywać linki do nowych postów na maila podajcie swój adres na dole strony bloga.

1 komentarz:

  1. Zdjęcia fajne i dużo ale kto to i gdzie to by się przydało L w G Szczepan-bajo Białobrzegi n Pilicą

    OdpowiedzUsuń