ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

sobota, 7 marca 2015

Bolków – ponure zamczysko.

Wracając kiedyś ze Szklarskiej Poręby zobaczyłem górujące nad drogą zamczysko, a właściwie ruiny. Zawsze jednak w trasie kieruję się zasadą „ szanuj czas – najwyżej pojedziesz jeszcze raz „ . Niestety moja niezłomność w tej kwestii często bywa powodem nazwijmy to nieporozumień... podróżniczka się znalazła. Tak czy inaczej po powrocie siadłem do kompa i znalazłem Bolków. Po kilku innych wyjazdach, złożyło się jechać. Zresztą to moja ulubiona trasa. Do Leszna 5 z Mosiny w sobotnie ranki jedzie się całkiem przyjemnie. Dalej na Głogów i trójką przez Lubin, Legnicę i na Jelenią. Jeżdżę kilka razy w roku i mogę naprawdę polecić. Jeśli chodzi o stronę kulinarno postojową. Śniadanko w barze przy parkingu w Wilkowie, obiadek u azjaty przed Legnicą. Zawszę też robię postój na parkingu za Lubinem. Do Bolkowa dotarliśmy po 4 godzinach gderania, że mogliśmy stanąć wtedy. A co byś kurde robiła dzisiaj? Bo dla mnie pewnie jakieś zajęcie byś znalazła. Czasem myślę, że takie problemy powinno się rozwiązywać jak na zdjęciu pierwszym. Stare dobre czasy gdy świat stał na nogach nie na głowie. Ruiny naprawdę imponują, historii zamku nie będę przytaczał bo każdy może sobie poszukać w necie. Zwiedzanie zajmuje 15 min. więc akurat dla mnie. Niezapomniane widoki z wieży zamkowej, osoby słusznego wzrostu niech uważają na głowy. Jeśli ktoś koniecznie chce coś jeszcze zwiedzić 18 kilometrów dalej w Rogoźnicy jest obóz koncentracyjny Gross-Rosen choć słowo polecam wydaje mi się w tym przypadku niestosowne. Żeby nie było wątpliwości jechałem tam kiedy indziej. Powrót z Bolkowa tą samą drogą. W sumie ode mnie cały wyjazd ok. 4 setek więc raczej na okres wiosenno- jesienny niż letni gdy ciepłe noce a dni długachne. I co kochanie warto było się drzeć po drodze ze szklarskiej... Jak misiu mówi, że zobaczysz to zobaczysz, przecież nie jeżdżę dla siebie...























P.S. Jeżeli podoba Wam się pomysł bloga, proszę o komentarze i subskrypcje. Poniżej zdjęć jest miejsce na wasz adres e-mail, nowe posty będą przychodzić na Waszą pocztę ( ze 2-3 w tygodniu) wystarczy przepisać hasło które się pojawi po naciśnięciu „ submit”. Dla posiadaczy kont google po prawej stronie G+. Jeśli możecie, Udostępniajcie również na fejsie. Z góry bardzo dziękuje za pomoc w rozwoju bloga. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz