ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

poniedziałek, 17 listopada 2014

Poznajmy się. Droga Moim Domem

Witam na blogu.

Dotychczas opisywałem swoje wyjazdy na fejsie. Kilka osób mi powiedziało, że lubią czytać to co piszę i tu zrodził się pomysł na założenie bloga. Pomyślałem, że skoro można opisywać takie pierdoły jak moda, diety i inne brednie to mój blog o tematyce motocyklowej wniesie do sieci jakieś wartości. No normalnie mówimy prawie o misji i powołaniu. Na początek kilka słów o mnie.
Kocham trasę, lubię dobrze zjeść i dobrze zapalić i o tym głównie będę pisał. Brzydzę się dietami, ćwiczeniami, konwenansami, poprawnością i nadmiarem odpowiedzialności więc o tych bzdurach pisał nie będę. Obiecuje. Do motocykla wróciłem po kilkunastu latach przerwy jak spora grupa pasjonatów jednośladów. W 2008 r, zobaczyłem w necie Romana R-150, po dwóch dniach przywieźli mi go do pracy a Gosi mojej żonie musiałem dać na meble żeby się uciszyła. Po dwóch kiepskich sezonach wstawiłem do swojej piękności silnik 250 i zacząłem kulać po dwadzieścia koła w sezonie. Niestety ze względów gabarytowych mam 185 cm wzrostu i 120 kilo ...mięśni ;) z bólem serca zdecydowałem się na zakup nowego Hyosunga ST7 deluxe., opiszę swoje motocykle osobno. A, no i znowu musiałem uciszyć Gosię, tym razem remontem domu, cholera starczyło by kasy na dwa-trzy sezony. Mam nadzieję, że pomożecie mi w redagowaniu bloga i będzie on bogaty nie tylko w reportaże z wyjazdów, ale również opisy motocykli , gadżetów oraz wszystkiego co bliskie duszy motocyklisty. Ponieważ ze względu na porę roku trudno o nowe relacje z drogi wstawiam zdjęcia z miejsc, które odwiedziłem przez ostatnie trzy sezony, niestety nie wszystkie bo pasja reporterska zrodziła się później .
Sebastian „ Zaleś „ Zalewski




































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz