ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

sobota, 22 listopada 2014

Na pohybel !

To co zaraz przeczytacie ma z motocyklem tyle wspólnego, że napisał motocyklista.
Nie wiem jak wy, ale ja przez siedem miesięcy w roku na wszelkie próby zorganizowania mi weekendu pasjonującymi zajęciami typu „ zrób coś z tym gniazdkiem „ odpowiadam PO SEZONIE ! Niestety sezon zamknięty. Okazało się więc, że na szafie od dwóch lat leżą lampy do zawieszenia na zewnątrz a przy furtce nie ma dzwonka i podobno to wszystko jest bezwzględnie potrzebne do życia. Oczywiście ! Po pierwsze, cóż znaczą dwa lata w historii ludzkości, po drugie bez dzwonka przeżyliśmy lat 17 i byliśmy szczęśliwi. Na początku już zgrzyt, bo na moje całkiem zasadne pytanie gdzie jest wiertarka, padła odpowiedź, tam gdzie zostawiłeś. Ewidentna nieprawda, gdyż doskonale pamiętam, że na wiosnę 2012 zostawiłem ją wraz ze śrubokrętami, taśmą i resztkami izolacji na stole w kuchni jak tylko błysło światło w naprawianej lampie. Po wymianie zdań w tej kwestii pojechałem do sklepu po przewód do dzwonka aż nagle w trakcie składania zamówienia usłyszałem pytanie. Jak pan chce to zainstalować ? W głowie mi się zakręciło, serce zaczęło łomotać. Chcę! Ja chcę? Normalnie zacząłem się zastanawiać czy to jeszcze bezczelność czy już chamstwo. Chcę! Ale popatrzywszy na życzliwą twarz sprzedawczyni, zrozumiałem, że ta biedna kobiecina po prostu nie rozumie dlaczego przychodzą do niej faceci po, gniazdko, kabelek czy inną wtyczkę. Otóż droga pani, wyjaśniam. Chcę mknąć przez świat na stalowym rumaku i poganiać go manetką. Chcę podziwiać piękno natury, którego jeszcze nie poznałem. Chcę w łóżku mojej pięknej żony. Chcę aby moje dzieci były zdrowe i szczęśliwe. Chcę wygrać w lotto i cieszyć się długim żywotem. Natomiast do prac domowych jestem zmuszany gderaniem i kuszony seksem a swoją uległość uważam za haniebną. Ale dopóki, żyją faceci dla których lenistwo to nie cecha tylko filozofia, dopóki w ich głowach potrafi zrodzić się choć jedna wymówka, wojna trwa! Żywcem nas nie wezmą. Z okopów na pierwszej linii udręki, pozdrawiam bracia. Zaleś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz