ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

sobota, 2 kwietnia 2016

Motor Show 2016 Poznań

Najgorzej wydane 20 złotych w tym roku. Od kilku dni w necie huczy o tym wydarzeniu. Niepotrzebnie. Nigdy nie byłem na takiej imprezie, bo jakoś ostatnimi laty zbiegała się z dobrą pogodą a w takim przypadku zawsze wolałem jechać w trasę. Teraz jednak pod wpływem reklam przełożyłem wyjazd na niedzielę i pojechaliśmy z Gosiaczkiem na tą wystawę. W skrócie, bo nie chcę się ponownie negatywnie nakręcać. Blaszanki mnie nie interesowały, chciałem zobaczyć na żywo te maszyny które wyszukiwałem dla Was w poprzednich postach bo trochę podczas tworzenia wpisów się nagrzałem. Gówno z tego wyszło bo kilku dużych producentów w ogóle nie było a ci którzy się wystawili nie prezentowali moim zdaniem swoich najciekawszych modeli. Z trudem zdołałem zrobić kilka fotografii które poniżej prezentuje. Podsumowując impra gówno warta, dupy nie urywa a więcej ciekawych maszyn obejrzycie na każdym zlocie czy innym rozpoczęciu sezonu. Całe szczęście, że jutro sobie odbiję.
Wkurwiony Zaleś pozdrawia.

P.S. Zawsze jadę trasę bez obaw o sprzęt. Za opiekę techniczną podziękowania dla Motoclub Poznań. 513026979 Wieruszowska 2/8





































Przypominam, że moją facebookową stronę można polubiać, polecać innym do polubienia, udostępniać i co tam jeszcze... Będę wdzięczny i z góry dziękuję.
A jeżeli chcecie otrzymywać linki do nowych postów na maila podajcie swój adres na dole strony bloga.

2 komentarze:

  1. Hej, jak oceniasz jakosc wykonania Romet classic 400?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za brak odpowiedzi, ale Twój komentarz nie był widoczny. Wizualnie jest OK a co w nim siedzi okazuje się w trasie. Biorąc pod uwagę producenta czyli chyba Delim i cenę nie powinno być źle. Ze swojej strony mogę napisać, że Romet nigdy mnie nie zawiódł a trochę nim przejechałem. Dużo zależy od montażu w Polsce i serwisu. W połowie maja powinienem napisać coś więcej o tym motocyklu.

      Usuń