ZALEŚ

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ - OBRAZ, TEKST, PRZEKIEROWANIE NA STRONĘ 500 197 626

niedziela, 12 kwietnia 2015

Rozpoczęcia - Otwarcia

Ten sezon zacząłem nietypowo. Zawsze mnie po przerwie niosło, żeby się nałykać powietrza i odkurzyć motocykl. Jak nie Cottbus to Ustronie z widokiem na krę na jeziorach po drodze. W ten pierwszy weekend sezonu postanowiłem jednak wpaść do Leszna i Wielichowa na otwarcia. Hose był mocno ździwiony ale specjalnie nie marudził. Widać dobrze się czuł po wymianach. Tu podziękowania dla Motoclub Poznań ( Wieruszowska 2/8 ), moto jak zwykle po wyjeździe od Was przygotowane idealnie. Tak więc w sobote Leszno, dziś Wielichowo. Obie imprezy mega udane. Sporo znajomych starych i nowych. Przypomniałem sobie przy okazji jazdę w grupie bo do Byków z racji niedzieli pojechaliśmy ekipą. Muszę jednak przyznać i nie chce tu nikogo urazić, że mimo iż fajnie jest spotkać znajomych, pogadać, po prostu pobyć wśród braci to po jakimś czasie czułem, że moim miejscem jest droga. To jest to co kocham i dzięki czemu czuję życie. Bykom gratuluję siedziby, odwaliliście zajebistą robotę ale efekt jest oszałamiający. Pozdrawiam wszystkich, których w ten weekend spotkałem a za tydzień relacja z.......




Króciutka fotorelacja.


















Więcej zdjęć u Osiary i oczywiście jej autorstwa.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=883607381706644&set=a.883605135040202.1073741846.100001721724012&type=1&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz